Tuesday, November 20, 2012

Milo ais------>>Laici


yumm..yum...:P
Setiap orang ada fav dia kn..tak kira la makanan ka, minuman ka..depend dengan individu tu sendiri la kan..bagi aku dlu fav minuman aku tak boleh tukar mesti nak milo ais juga..ke mana pergi makan pun nak milo ais..tapi tu DULUUU……

Sikalang..oppsss!hehe sory..ramai kawan aku chinese so kadang2 terikut2 juga..maklumlah..1 malaysia kn kita serumpun..ok sekarang..da tak releven da milo ais tu bagi aku..sebab skrg aku da berubah hati ke laici.. ada kisah di sebalik perubahan hati aku ni ke laici…
Perubahan apa?ermmm biar la rahsia Kak Siti bilang..hehe… 

Sedap milo ais ni tapi apa kan daya…macam juga orang kan..kalau da tawar hati perasaan dengan pasangan tu mula la nak cari bunga/kumbang lain kn…tapi3!!tu bukan aku…macam dalam profile aku tu..aku memang penyayang tapi bukan PENCINTA!so,dalam erti kata yang tersirat la kan aku ni jenis yang setia pada pasangan..dan…..aku takkan senang2 jatuh cinta dengan lelaki…ermmmm….da masuk bab sedih la pula!xnak la cita sedih2..tak guna tau cita..wat skit hati ja..haha
Ok,sebab2 utama aku tertarik dengan laici adalah:

my fav!!!
       -Ada buah longan/laici 
       -Air dia jernih juga la
       -Senang perut aku mau hadam minuman ni
       -Best makan ngan minuman laici ni sebab…………..air dia ndak tepu!haha betul la kan?cuba try makan and then minum milo ais..ndak lama kenyang la kamu tapi bukan kenyang makan tapi kenyang minum air..soooo….akan bermula la perut kembung…hahaha…tak percaya??p cuba skrg!:P
     -Ingat laici ingat buah dia..ingat milo ais wat aku sakit hati!huh!:(
     -Ok,da cukup!jangan nak lebih2..gatal ja mau lebih2..:P

p/s: lain orang lain fav dia..just be urself and suka pa yang korang mau suka.tapi..tapi..tapi...jangan ambik orang lain punya ok!:P
 

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...