Saturday, November 3, 2012

Terpenjara lagi..huh....:(

Hari ni nak balik hostel da..sedih la..nanti lama lagi nak balik umah..tapi xpa ba tu kn?bukan jauh juga..hehe nanti cuti aku nak balik juga..nak mengembangkan ilmu di dada(pasal blog la..jan otak blue eh..ahaks!) ni..maka dengan ini,saat ini aku akan terpenjara lagi untuk berapa lama pun aku xtau..sob..sob..sedihnya...:( tapi hidup mesti ceria..kita mesti enjoy!:)

Hiasan cuma.!hehe

Ok,sementara masih ada masa lagi ni aku nak cerita la juga kan kehidupan sebagai pelajar ni. Selalunya sebagai pelajar ni, mesti akan dikaitkan dengan buku,magie dan enjoy..tapi aku ni hanya tertumpu kepada buku dan magie..enjoy tu aku jarang juga la sebab iya la kan duit pun cukup2 makan..xyah nak blagak loaded sgtlah der(org bilang ba bukan aku bilang..hahha)..tapi td aku mention "kita mesti enjoy" kn?enjoy maksudnya d cni apy,ceria dan berbahagia selalu(la sangat..:(.) kn..kn..kn...?hehe

Hidup ni sementara ja ba..jan la berangan-angan nak hidup 200thun lagi sebab bila2 masa pun kita boleh pergi dlu(meninggal la maksudnya ni..ermm) sebab Allah S.W.T. da tentukan semuanya..apa yang kita mampu wat hanya merancang yang terbaik untuk hidup kita..memajukan hidup dan mencapai kejayaan tanpa melupakan DIA..ehem3..da macam ustazah la pulak..hahaha

Tapi btul la 2 kan..kita tak boleh nak nafikan semua 2..

Kesimpulannya, "Majukan diri untuk masa depan anda ya anak2..ingat pesan orang tua kita(aku pun akan ingat ba..:P)..ok semua..

Annyeonghi gaseyo..saranghae..:)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...