Tuesday, January 29, 2013

Teringin sangat!

Assalamualaikum

Lama rasanya tak update blog lagi..maklumlah bz je memanjang ntah tak tau apa yang dibizikan sangat aku pun tak tau..hahaha aku bukanlah tiap ari ada story baru..lebih-lebih lagi time aku cuti sebulan ni*cuti sem ye jan nak memandai fikir bukan-bukan!ahaks!* mulah lah nak menCHUBBYkan diri sendiri tu..haiii...da memang jap lagi nak jadi belon da aku ni..isk..isk..isk...

Tp..tp..tp...satu yang aku kena sematkan dalam jiwa raga segala bakul semuanya lah.haha..da melalut da aku ni..tak lama lagi kang tak tentu aku cita..isk!balik ke pangkal cerita aku la..gegirl CHUBBY ni cute tau..nak je aku cubit-cubit pipi dorang tu tau..geram sangat!hehe aku suka berkawan ngan dorang sebab dorang lagi kelakar tau!tak pecaya?cuba try test tgk..hehe

Tadi main point aku nak cerita pasal aku teringin sangat kn??Aku sebenarnya teringin sangat nak pegi travel ni..best sangat tengok kawan-kawan travel tau!dalam hati rasa*bukan rasa pakai lidah tapi pakai perasaan!mention je tkut nanti kang salah faham lagi!hehe* alangkah bestnya kalau aku pun dapat travel macam tu..Aku teringin sangat nak pegi Korea, Jepun, Indonesia, and yang paling aku teringin sangat nak pegi Mekkah.. Subanaallah..alangkah indahnya pengalaman kalau dapat mengerjakan umrah di Rumah Allah lagi indah jika dapat mengerjakan haji bersama suami*teringin sangat!* dengan itu!aku menanam impian, jika ditakdirkan aku bertemu jodoh, aku mahu menjadi tetamu-Mu Ya Allah..Tiada tempat yang terindah selain Mekkah dan tiada syurga yang terindah selain syurga-Mu Ya Allah..Amin..Moga-moga dimakbulkan doaku..Amin..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...