Thursday, February 14, 2013

Aku telah mungkir janji!

Assalamualaikum...

Entry kedua!yes..memang entry kedua untuk hari ni..dan aku ada hutang lagi ngan Encik Blog aku ni...kesian dia kan?nak jadi ceti tak leh nak bercakap..huh...amboi..amboi..amboi...*dengan gaya dan lenggok seperti azwan ali @ AA* kau ingat aku ni ceti tak berbayar ke?aku berbayar tau!dengan Encik Nuffnang lagi..kau ado?? Cisss...kurang asam AA penyamar ni!aku report kat abang AA baru kau tau..wakaka!!

Aku mungkir janji?janji apa?dengan siapa?whattttt????

uuwaaaaa!!!aku memang mungkir janji..mungkir janji dengan kakak and abang angkat aku!diorang nak bertunang tapi aku tak dapat pergi atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan..sedih giler la..aku da janji nak datang tapi last-last minit tak dapat datang pula!aku tak boleh kalau da janji tak pergi..rasa bersalah sangat kat kak Nur Muniera and abang Mohd Khalid..aku nak ambik gambar dengan diorang..nak rapatkan lagi silaturahim la kiranya tapi nak buat cm mana..

Majlis diorang masa CNY to bersamaan dengan 10/2/2013..memang senang nak pergi tapi da tak dapat..lagi pun da lepas kan..tak pe lah...*sedih sampai airmata mengalir deras seperti air terjun!uwaaaa!!!*

Buat akak and abang..adik minta maaf sangat2..adik tak sengaja nak mungkir janji..tapi ada sebab adik tak datang..akak da tau kan?yer kak..nanti adik datang masa akak and abang kawin eh?insyaallah kalau tak de halangan lagi...:)

Congrate to my kakak and abang!!nak letak gambar sebenarnya tapi tak de kebenaran so tak leh nak letak sesuka hati tau nanti kena saman ngan akak and abang habis la i!huh...nanti bila pergi majlis kahwin dorang baru i letak gambar yer...masa diorang kahwin maybe i ada dekat-dekat sana la kot ni kan...hihi...

p/s : kalau takut mungkir janji jangan senang-senang berjanji okey??ingatan untuk diri sendiri juga..:P



No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...