Sunday, February 24, 2013

Cerita kedai nestum

Assalamualaikum....

Di pagi yang indah sambil menghirup udara nyaman dari embun pagi tetiba hidungku tersumbat dengan sedikit pencemaran udara..angin yang bertiup sepoi-sepoi bahasa tetiba menjadi garang seketika..haa?okei..aku cuba untuk memahami ayat aku sendiri yang sungguh-sungguh failed!kalau masuk pertandingan puisi semua tu conform tak lepas..wakakaka..apa nak buat?tak de bakat dalam mencipta ayat paling kreatif..hihihi

So, sekarang ni semua orang telah dihidangi dengan berita semestinya dari Encik Fizz Fairuz dengan tunangnya dan Cik Almy Nadia..hmm..asal aku buka Muka Buku jer mesti ada link citer dorang ni..da aku rasa macam drama bersiri da pula..yang sorang tuduh c polan and then c polan menafikan..turut terlibat c Gegirl yang kesian macam dipermainkan..belum lagi watak tersembunyi yang keluar memberi keterangan..huh!kalau nak tau kebenaran kena la semukakan dorang ni semua..kalau sorang-sorang di temu ramah memang banyak la tokok tambah yang berlaku..ye la..wartawan, blogger hiburan semua tu pun kan nak tambahkan element suprise dalam penulisan dorang walaupun element suprise tu tak pernah wujud dalam komen c polan sampai ke c gegirl ni...sebab tu aku tak suka nak jadi wartawan..aku tak nak info yang aku siasat and sebar ke semua orang akan menjadi fitnah sebab tak betul..aku nak elakkan semua tu..nauzubillah min zalik..

Kisah ni macam drama bersiri pula..

Sekarang ni banyak sangat cerita yang keluar atau lebih senang lagi la tajuk berita yang dikeluarkan oleh wartawan2 ni berlainan tapi dari sumber komen yang sama..haaa...see??aku tak boleh nak menuding jari sebab kat sesiapa sebab aku ni menulis pun untuk diri aku sendiri and aku hanya orang biasa kalau nak dibandingkan dengan artis-artis kat luar sana..bak kata orang 'jadi la diri sendiri..tak yah nak kejar glamor sangat'..hihi..

Okei, stop pasal citer orang..jom citer pasal movie nak?movie yang aku tunggu nak tengok ialah "Cerita Kita" sebab ada Yana Samsudin and then Pekin Ibrahim..hihi 
Tak sabar nak tengok citer ni..dulu Istanbul aku datang aku tengok sendiri..adakah citer ni pun aku tengok sendiri?ermm...tak dapat nak di kenal pasti la kan?just wait and see..hihi citer ni macam best jer kan? Lepas tu aku nak tengok citer ni "Beautiful creatures"

waaa...hari Khamis(21/2/2013) tu da keluar da citer ni kat panggung tapi belum sempat nak tengok..sedih..sob..sob...pas tu pula citer "Gangster Celop"
Best ke?tengok blog kak Hanis Zalikha update macam best jer la..dia cakap kelakar??kan Kak Hanis pelakon utama dia..hmm..kena pergi tengok dulu ni baru tau best ke tak..hihi i will..i will...wait for my blog update pasal semua filem ni..tu pun kalau aku sempat pergi tengok la kalau tak maknanya tunggu kat astro jer la walaupun lambat..wakaka...

Terima kasih semua...(bajet nak jadi artis la tu!huh!)

p/s : memang agak ketinggalan nak tengok semua wayang ni..boleh tengok serentak tak??dush!(*___*)


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...