Friday, February 15, 2013

Cerita zaman purba

Assalamualaikum blogku..

Peace yo...(*__~)..hihi

Tak de kena mengena eh?memang tak de pun..saja nak buat lawak tak jadi..hihi erm tak de orang ketawa pun?cisss...memang la kan tak de da aku jer sorang-sorang kat sini..apedaaaa....

Apa kaitan cerita zaman purba dengan pot pet pot pet aku ni?tak menarik pun?huh!memang tak menarik pun sebab citer ni rahsia tau..tak de siapa yang tau melainkan aku..hahaha tapi..tapi..tapi..Allah S.W.T. Maha Mengetahui... tu kita kena tau..apa-apa benda yang kita buat jangan fikir kita jer yang tau..tapi DIA tahu apa yang kita buat..DIA tau apa yang kita rasa...segala-galanya la..sebab DIA yang ciptakan kita sebaik-baik ciptaan-Nya...

Okey balik citer asal..aku nak cita sebenarnya pasal aktiviti aku kat hostel kalau da malam-malam..haa...pelik kan?tak de maknanya nak pelik sangat la..tak de benda pun..aku nak share jer hasil aktiviti aku bersama roomates tersayang aku..hihi

Tadaaaaaa....!!!!
Haaaa...kat atas ni ada nampak makanan kan?ni lah aktiviti kitorang..aktiviti MEMASAK.!hihi terror tak kami masak?ni hasil tangan 2 orang la kiranya..yang lain tengok jer..hmmm...okey tak pe..tapi satu rahsia aku nak bagitau kat cini la..kat hostel mana boleh masak!gulp!..opppsss...jangan bagitau sesiapa tau..rahsia ni..huhu kami masak sembunyi2..alamak..da pecah rahsia aku eh?tak perasan la..tak sengaja..sorry..(~___~)

Tak pe..aku tak sengaja kan..okey jom kita terus citer lagi..hihi...before ni roomates aku masak tomyam!sedap giler!sampai aku tambah nasi 2x tau..memang superb la..hihi adei..dush!kembang juga roomates aku ni karang..okey tak nak bagitau dia aku pecah rahsia..opppsss....

Okey aku janji tak bocor rahsia lagi..tapi esok lusa tak tau lagi..hihi aku tak bagitau kan kaitan citer zaman purba dengan masak memasak ni?jangan panik...jangan gelabah..okey jer..sebenarnya citer masak memasak ni da lapuk da..lebih kurang da 2 bulan ni citer masak ni..memang da lapuk kan?aisshhh..aku selalu cam ni citer zaman purba punya aktiviti..isk..dush!dush!dush!

p/s : Belajar la memasak untuk masa depan juga..bila da kawin tak yah risau nak masak apa pun..macam kami ni la..(~_______~)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...