Sunday, March 10, 2013

New Storage File

Assalamualaikum my belog...

Apa yang kita ada hari ni??new storage file?apa tu?ni la ni nak citer kan..hihi

Aku baru beli benda ni minggu lepas...aku sebenarnya lebih suka brand Samsung tapi masa ni ada brand ni jer..tak pe la yang penting dapat simpan file walaupun hakikatnya 'file' yang penting sangat tu hanyalah 'M.O.V.I.E'..haaaaa!!!


Kalau tengok taklah mahal sangat macam external aku dulu..ni kira murah tau walaupun kawan aku yang belanja aku hari tu tapi aku kena la belanja dia balik..hihi faham tak?bingung?tak per..perlahan-lahan fikir okeii? :P

Aku bukan la sepenuhnya pasal nak simpan Movie pun..cumanya laptop aku ni tak dapat nak tampung banyak sangat file sebab tu da asyik batuk-batuk jer laptop aku ni..tsk..kesian dia..sakit tau asyik kerja simpan file untuk tuan dia..tsk..tsk..tsk..

Tapi kalau di lihat kesimpulannya memang lebih kepada simpan file yang tak penting ye daq?bak kata Nabil Rajalawak tu "lu fikirlah sendiri"..wakaka..haa!yang kes aku ni fikir la sendiri yer siapa-siapa yang sama perangai dengan aku..kuikuikui....

Sebenarnya tak penting pun benda ni kan??hmmm...no komen..hihihi

Sekian laporan harian untuk hari ini..kita ketemu lagi seketika nanti!(~___*)

p/s : My passport da ada tapi tak leh nak pergi luar negara sebab tak der actual passport..ha??hmm...!@#$$%%^*&*(*)*&^*&*^%???


No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...