Wednesday, March 13, 2013

Perkenalkan Roomates I

Assalamualaikum.....

Haaaa!tak jawab dosa tau..hihihi hai semua bertemu lagi kita pada pagi ini dengan tajuk cerita yang lain...cop!cop!bukan pagi..da tengah hari da makcik oi..hukhuk...tsk..

Ni teringin juga aku nak citer tentang roomates aku ni...kitorang kalau da berkumpul malam-malam memang ceria sesangat bilik kami ni..sampaikan bilik lain kalau boleh nak tutup tingkap, tutup pintu and tutup telinga diorang la sebab tak tahan dengar suara kami yang ala-ala mercun..ala yang bunyi mercun kalau Chinese New Year tu and kalau New year menjelang...kebaboommmmmmm!!!wakaka...

Nasib baik la felo tak tinggal sebelah bilik kitorang kalau tak memang setiap malam la kami kena lecture sebab terlalu 'happy go lucky' sesangat..wakaka..bagi mereka yang pendiam tinggal dengan kami mesti akan jadi mulut becok juga nanti..i jamin lorh..wakaka

Okeiii meh aku kenalkan roomates aku eh...
Ni namanya ct..umur muda lagi dari aku..ehemm...ambik kos Seni kat U ni..asal dari Tawau..dia ni seorang yang peramah dan banyak cakap..sememangnya kami semua memang banyak cakap..wakaka...
Ni pula namanya Marina..kami panggil mar jer..cantik kan?hihi asal dari Sarawak tau..aku nak belajar cakap Sarawak tapi dia cakap dia pun tak fasih..okeii..hukhuk...Mar ni kurang cakap sikit dari ct tapi kalau da kena timing dia memang riuh juga la kami bercerita..tsk..
Ermmm...ni tak yah kot nak kenalkan..menyemak jer..syuhh..syuh...

Uwaaaaaa!!!aku kena halau oleh tuan punya belog ni..sob..sob....

Sebenarnya ada sorang lagi roomates aku ni..nama dia zura..tapi gambar dia xda dalam laptop aku so coming soon la okei aku update gambar dia kat cni..hihi antara semua kami ni zura ni yang paling kecik walaupun dia ni kira adik aku tapi kami macam kawan jer..tak de nak ber'akak' sangat..maklumlah ada yang tak nak di anggap tua bila kena panggil akak..hihihi

Coming soon kami plan nak ronda-ronda tapi tunggu k-cing masuk dulu la..faham-faham jer la kalau da nama student kan..malu la i nak cakap lagi..hihi

Untuk cerita selanjutnya...tunngggguuuuu...!

Timer kaceh tau sebab baca story titew..nanti titew update citer lagi erk..cayang awak..(~___~)


p/s : kita di ajar cara mengeja dengan betul dari sekolah tadika lagi tau..(walaupun dengan muka tak tau malunya penulis belog Misz Mong ni pun eja perkataan banyak tak betul!)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...