Sunday, March 17, 2013

Shopping time

Assalamualaikum my belog..

Titew winduw ler kat awak..awak tak winduw kiter ker??hihi hampeh!kalau cakap depan kawan-kawan aku macam ni memang kena la aku sejibih macam ni..wakaka!

Da tengah malam da ni kenapa aku masih belum tido lagi??kenapa??sebabnya aku baru jer ciap mengemas..cehhh...tu pun nak report ker?gedik jer kan?ek eleh..wakaka...bueeekkkk!gedik!gedik!gedik!kuikuikui...

Hari ni hari yang paling memenatkan aku..sebelum ni jarang macam ni tapi hari ni dalam sejarah la berlaku lagi...dari jam4 petang sampai jam8 malam berjalan tanpa henti..waaa...nak cipta rekod ker apa ni??kerek jer...ehem...okeii sambung balik...

Aku kononnya bersama roomates aku jalan-jalan kat 1B..maklumlah roomates aku da masyukkkk..aku jer belum lagi..tsk..melemahkan otot sendi kaki tangan and semua la yang berkaitan dengan badan..huhuhu

Penat siot ikut kaki shopping ni berjalan..sampai nak patah pinggang aku ni mengikut..tapi aku da la orang yang susah sangat nak menegur..betul la kan?da memang kawan kita kuat berjalan and kuat ber'shopping' takkan nak tegur..bukan hak i okeii cumanya tak adil bagi diri aku sendiri la sebab aku ni seorang yang penakut nak keluarkan pendapat sendiri..uuwaaaaa!!!aku penat!

Tapi yang bestnya before shopping sempat lagi ambik gambar..da macam photoshoot da tadi..buat malu jer orang tengok lalu lalang tau..nasib tak de signboard 'dilarang mengambil gambar' kalau tak da memang sembunyikan jer kamera dalam beg..wakaka!

Gambar i ingat nak bagi belog i ni besok la..eh bukan!nanti pagi nanti sebab i tak larat nak upload lagi sebab line pun 'ciput' jer kan..huhu

Okeii...sekian untuk cerita i untuk hari ini..nanti i update entry ni okeii...(macam ler ada orang nak baca belog Momong ni..wakaka!)


p/s : Momong merujuk kepada 'Mong' iaitu pemilik belog ini...sekian...(~___~)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...