Saturday, April 13, 2013

Post siput sedut

Assalamualaikum...

hari ni aku mengambil kesempatan untuk menge'post la sebab aku temankan kawan aku g cafe nak online..maklumlah line kat bilik tu macam da tak de line..tak de bezanya dengan tak online...wakaka

nak post hari-hari tapi line membuatkan aku tension dowh!mana tak...da tengah syok2 jer menaip tang nak tekan publish jer line da terbang entah g mana la pula...mau tak tension...macam nak main kejar-kejar dengan line pun ada tau...argghhh....tsk.....

tapi ni aku kat cafe..kiranya nak online kaw-kaw la juga tapi nasib sama juga macam kat bilik..line macam siput sedut...hukhukhuk....

kawan aku cakap kat aku "boleh tak hang buat pengumuman ada bom kat cafe ni so dorang boleh lari masuk bilik..biaq kita online kat sini"

bijak tak kawan aku??wakaka... in the end..just biarkan jer line cam tu..yea la..kawan aku kan ada keja nak buat so biarkan jer la yang penting dapat buka ternet jap...tsk...

aku da sejam online da mula bosan da ni tunggu kawan aku siap...nak download line siput sedut jer ada...tak leh nak download la maksudnya...(~___~)

biaq p kat dia la abiskan keja dia...uwaaa.....(~___~)

sekian....


p/s : Puan Haje,cepat-cepat habiskan kerja anda yer...Misz Mong da bosan tunggu....(~____0)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...