Sunday, September 1, 2013

LASBELA part 1

Assalamualaikum...

Hello!hello!my blog...da lebih sebulan la aku tak update blog ni,..ada masalah negara sikit la..tsk...tak boleh cite kat sini la...private and confidential..fuhhh..

aku mau cerita sikit la pasal lawatan sambil belajar (LASBELA) kami pada 23 jun - 27 jun yang lepas...
masa tu jadual tak lah pack sangat...ada hari kami free terus jejalan...

oppsss...lupa mau bagitau...kami lawatan tu dekat KL a.k.a Kuala Lumpur...aku da memang pernah datang KL ni...dulu masa aku mengganggur pun sebelum masuk U ni memang aku kat KL jalan2 cari pasal sikit...waaa gituuu...wakaka

okeeeeiiiii...kami fly 23 jun pagi jam8..and then sampai KLIA dalam jam10.35 cm tu la kalau tak cilap aku la...hehehe lepas tu kami di bawa ke tempat tinggal semasa lawatan tu iaitu dekat Taman Samudera, Gombak...tempat ni dekat dengan ofis my sis in law..dekat dengan umah kakak aku juga...so,kebetulan la juga sebab aku jadi peserta ja dalam lawatan ni..yang urusnya ajk yang terlibat..opss..hehe

ni tentatif kami sepanjang lawatan ni...




yang kat bawah ni pakej nak pergi genting and melaka...pada mulanya ada yang plan nak pergi genting masa 26 jun tu sebab pihak LHDN tak dapat nak conform kan lawatan kami..and ada juga yang nak g melaka.


tapiiiiiiii....semua plan ni cancel sebab masa tu kan musim jerebu and then masalah kesihatan kena ambik kira sebab aku pun masa tu da batuk2 and pening kepala...so,akhirnya kami pilih untuk ke Masjid Jamek and Jalan TAR and borong apa yang patut..wakaka,,,

tapi aku tak beli apa2 sebab aku akan stay dekat KL ni lama so nanti2 ja beli pun ok ja...

kami kalau pergi mana2 pun tetap kamera number satu and then semua posing tapi kesian pada tukang ambik gambar sebab tak nampak muka dia..sob..sob...

kalau mau tau sesi LASBELA kami follow entry sterusnya part 2...toink..toink...

sekian.....................................


p/s : kena banyak entry sebab banyak cerita..:P

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...