Monday, October 14, 2013

Family Day ACCUMS 2013/2014

assalamualaikum

haluuuu....i'm here...!kikiki...

semalam bersamaan dengan 13/10/2013 telah berlangsungnya program FAMILY DAY ACCUMS 2013/2014 bertempat di Hutan Lipur Kawang, Papar dari jam8-jam5 petang..

antara yang hadir adalah peserta-peserta ataupun pelajar-pelajar perakaunan dari first year hingga fourth year..dan vvip adalah Prof. Madya Dr. Hjh Arsiah Hj. Bahron Dekan SPE (selaku perasmi), Puan Noraizan Ripain (Lec Perakaunan), Sir Kevin & Sir Andy Lee (lec perakaunan) sebagai tetamu jemputan pada sebelah petangnya...

antara aktiviti yang dijalankan adalah Jungle Trekking dan sukaneka (ada 4 jenis sukaneka tak cilap aku)..and then yang lain-lain adalah aktiviti sendiri..hihihi

okey aktiviti ni kena bahagi-bahagi kumpulan rumah..ada 4 rumah iaitu merah, biru, kuning, hijau..aku diletakkan dalam rumah hijau yang mana semuanya aku tak kenal sebab paling ramai first year...third year and fourth year sikitttttt ja...ok tak pa..nama pun family day..kena la beramah mesra dengan adik-adik kan..hihihi...and then seperti yang anda lihat gambar di bawah ada kain warna purple kan??haaaa...tu khas untuk ajk ja...so,i'm ajk la...hehe
rumah hijauuuuuuu!!!

tag nama ajk..ngeee...aku setiausaha okey...yang setia tapi tak tau la usahanya mcm mana...hhukhuk...

tema kami memang tepat la dengan keadaaan cuaca yang tidak menentu iaitu "RAIN OR SHINE, WE'RE TOGETHER AS ONE FAMILY"...da namanya perakaunan kena la semua termasuk dalam family kan..semua program pun harapkan benda yang sama kan...credit to our program director Faigdal Kagawahan for this beautiful theme!walaupun sebelum program ni berlangsung memang tension ja ahli jawatankuasa sampai ada yang rasa mau give up sebab memang banyak masalah yang terpaksa kami tanggung...selesainya program ni semua rasa lega dapat bersama-sama dengan semua ahli perakaunan...thanks to all familyyyyy!!!

so,bagi aku paling challenging la aktiviti jungle trekking sebab jalan licin, and bukit curam sangat-sangat, banyak pacat and then sangat jauh..jarak dalam 2.9km tak cilap aku tapi pakcik guide tu macam singkatkan jalan sebab patutnya kami akan jumpa 3 checkpoint..tapi yang kami jumpa semalam ada 1 check point ja..sedihnya..tapi mungkin pakcik tu geram sebab kena tanya ja lama lagi ka,jauh lagi ka and what so ever...bagi aku memang mencabar ketahanan fizikal aku la..latihan juga la kot sebab nanti batch kami pun mau naik gunung jga kan..so kena biasakan diri la..hihihi

gambar aku tiada dkat hp aku ataupun kamera aku sebab aku tunggu orang ambik gambar aku ja...hihi pandai kan...:P

nanti kalau semangat membara aku untuk upload datang aku upload la gambar masa family day ni...:P

thank semua...ini saja yang dapat aku cerita hari ni..mau keluar celebrate befday bestie dlu...

sekian...terima kasih...(~___~)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...