Wednesday, October 9, 2013

Kerinduan padamu MAMA

assalamualaikum

yohaa....hari ni aku rasa sangat-sangat down..bila mana aku mengalami simptom kerinduan yang agak melampau pada MAMA...yeahhh why??sebab aku memang rindu la..ada sebab ka mau rindu dengan parents kita??

selalu malam-malam begini kalau dekat rumah MAMA mesti masuk bilik kalau lampu masih terbuka and then tanya anak dia ni kenapa belum tido...aku cakap la belajar kejap..rindu sangat-sangat...rasa macam nak menangis...bukan lagi rasa..masa menaip ni pun da bertakung air kat mata ni tinggal mau melimpah ja lagi...tsk..tsk...cengeng!

mesti orang cakap "kalau rindu balik la jumpa parents at kampung tak yah nak mengadu sangat kat sini" kan?baik mengaku cepat!huh...

bagi orang yang masih ada parents memang akan cakap macam tu..tapi bagi yang tiada??apa yang akan kamu jawab dengan dia??let's say yang cakap tu kawan baik kamu...bukan semua orang boleh faham perasaan kita...

sebab tu selalu aku cakap dengan kawan-kawan hargai parents selagi masih ada waktu, masih ada kesempatan..jangan sia-siakan peluang tu...nanti kalau peluang tu da hilang menangis airmata darah pun tak guna sudah...believe me!

rindu aku pada MAMA tidak sama dengan rindu aku pada Mr. I aku..aku minta maaf tapi aku lebih merindui MAMA..but, still Mr.I..u know it right eventho u don't...

kalau la aku diberi peluang untuk menjaga MAMA aku akan lupakan segalanya and aku rela berada di sisinya..but what to say la kan...peluang itu telah lama hilang..dan sekarang aku sangat-sangat rindu...aku hanya mampu mengirimkan doa pada mereka..

so...aku sangat-sangat ingin berpesan kepada kamu semua...tolong la tolong...hargai ur parents..sayang la mereka macam mana mereka sayang kamu...tak rugi pun buat macam tu..lagi dapat banyak pahala tau...

hari ni status aku sedih.........................

p/s : andai dapat ku undurkan putaran dunia...ingin ku ubah semula...

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...