Monday, November 4, 2013

Follower

assalamualaikum

yeahhh...me again...why??tak suka ka??soryyy....just sharing in my belog okeyyy...hihihi

apa ka yang di maksudkan dengan follower?? maksudnya pengikut la kan....opsss....jawapan ni memang tak boleh d terima kalau dengan lec aku..memang mau kena ketuk la kepala ni sorang-sorang kalau jawab macam ni...orang lain pun tau maksudnya kan...

okeyyy....follower ni macam gambar kat bawah ni :

gambar hiasan



gambar hiasan

opsss...ni just gambar hiasan okeyyy...jan pula korang emosi okeyy...tiada kaitan dengan yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia...peaceeeee(y)

ada orang suka sangat follower dia 80k...itu menunjukkan dia sangat-sangat diminati oleh orang lain...ada orang tiada follower(macam aku) sebab maybe aku ni malas mau beramah mesra ngan blogger lain ataupun orang lain...ermmm...maafkan saya...saya bukan malas mau beramah mesra tetapi belum ada kesempatan yang begitu sempat untuk mengenali semua...but, later...i will....sekarang saya tak berapa ada masa sebab saya lebih tumpukan dengan study dulu...peaceee(y)

but,kalau ada yang nak follow aku just follow ja...i'm appreciate it...hihi

aku menulis sebab aku suka sharing...kan sharing is caring...bak kata mereka la..hihi

sharing benda yang aku rasa mau sharing la..kalau benda yang agak "kebudakan" maybe aku kurangkan mau sharing...macam mereka kata tiada faedah...okeyyy...

okeyyy semua...masa untuk study....

sekian....makaseh....

p/s : study accounting memang tak boleh di ganggu sangat..katanya.....

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...