Sunday, November 17, 2013

My BFF's Weddingggggg

assalamualaikum

yeaaahhhh...kawan baik aku sorang da kwinnnn...ngeee....tak lama lagi aku dapat anak buah la...hahaha maka kawan tu baru kawin semalam pula ya...hihihi eh semalam tu ialah 16 NOV 2013...majlis dorang mula dari jam13.00-17.00...faham kan jam13.00 sebab dalam kad jemputan jam13.00...hihihihi

my bff ni non muslim...tapi tu bukan penghalang okey aku nak pergi attend majlis dia lagipun memang ada makanan catering yang halal untuk yang muslim sebab ramai kawan-kawan pengantin perempuan and lelaki yang muslim la...dorang buat 2 part of jenis makanan...yang first untuk non muslim and second untuk muslim so tiada apa-apa masalah pun la...bagi yang fikir negative tu buang fikiran tu jauh-jauh okeyyy...

i would like to introduce my bff LIAW MEI SIANG and her husband KENNY...may god bless u mei siang..we love u so much and now kita bukan sama-sama satu kelab sudah..kita kelab lain sudah..hahaha you're welcome to the wifey club...!kami masih lagi kelab single but UNavailable okey...hihi


errr....cantik kan warna meraahhhhh??aku terpikat tengok warna merah putih tema mereka...oh noooo...!adakah aku akan copy paste tema mereka??tunggguuuuu...lama lagi turn aku...lebih kurang bertahun juga la kena tunggu..hihihi...

okey ni antara free gift dari majlis kawan aku ni...


ni rupa bentuk kotak-kotak kecik yang cute dari luaran...okey jom kita tengok isinya....


tadaaaaa!!cantik tak?cute kan?cantik kan??comel kann??face to face dengan kawan baik aku lagi nampak cantik tau..hihi...pada yang d luar sana mereka ini adalah husband and wife sudah...jangan pandai-pandai nak try okeyyyy..banyak lagi gambar kami tapi dekat kamera kawan la pula..tak sempat lagi mau minta sebab terus balik tadi gara-gara mau ciapkan assignment and presentation report...tskk...tsk...aku doakan semoga mereka bersama hingga akhir hayat...congratulation my dear friend...jangan cepat merajuk n mudah jeles tau..banyak dugaan tu..kena saling percaya dan memahami..and last sekali semoga cepat bagi kami anak buah!hihihihihi....

sekali lagi tahniah sumandakkkk......very2 jeles for both of you...sob..sob..sob...

well,it's gonna be my turn...wait for it...my b jodoh aku pula tunggu di luar sana..siapa tau kan..opsss...hihihi...

sekian.....(*___0)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...