Saturday, November 30, 2013

Tengah Malam yang Dingin

assalamualaikum

waaaa....masih segar rupanya mataku ini pada jam 12.44 a.m ni...

helloooo..!tengah malam okeyyy...memang otak student sampai jam2 - 3 pagi baru mau tido..alasannya nak buat kerja yang belummmmm siap lagi...i mean memang normal la kan??but at the same time meremang juga bulu roma study tengah-tengah malam macam ni...da la tak nampak panorama yang indah..hanya nampak lampu-lampu je kot..

sekarang ni minggu midterm da habis tapiiii aku terSTUCK nak buat assignment pula...tadi baru ja lepas siapkan report pembentangan. lepas ni nak buat tutorial Law. kalau ikut hati mau buat semua sebab besok mau balik kampung so kena settlekan kerja sikittt so aku tak la fikir banyak sangat kalau balik kampung pun...maklum la tadi siang orang kat rumah call-call da tanya bila nak balik...bila nak balik...bila nak balik...in the end aku cakap okeyyy aku balik besok...terpaksa la struggle malam ni nak buat..nanti kat kampung boleh la aku tido memanjang..wakakaka!!!

tengah-tengah malam macam ni memang mencabar tahap keberanian aku la kot sebab da nama malam mesti la kena berani sikitt kan..maksudnya tak leh nak pamer takuttt..ala korang faham-faham ja la okeyy...

aku nak juga bercerita pasal ada satu cerita ni tapi nanti kang tak pasal-pasal aku pun terikut takuttt...tak siap kot kerja aku nanti...huk..huk..huk...

aku nak juga bagi tengok gambar lampu-lampu yang katanya la cantik tu tapi korang tau la tengah-tengah malam mana boleh tangkap gambar nanti ada issue tau..so aku putuskan aku teruskan ja la kerja aku menaip ja malam ni..lepas ni boleh la aku buat kerja aku balik and then boleh fikir sama ada mau tidur atau tak..kikikikiki!!

nananana....tengok anjing da melalak da...kalau korang apa yang korang buat?
1) tutup laptop and then tido sambil tutup telinga
2) masuk dalam selimut and tutup mata
3) buat bodoh ja
4) buat semua di atas

aku tak tau la mau buat apa sebabnya aku tak tido lagi ni pun sebab aku MELANTAK nescafe...


sejibik macam gambar di atas..bezanya aku guna yang 3 in 1 punya..hihihi...

memang kuat penangan nescafe ni..menyesal juga minum tapi nak kena buat assignment punya pasal terpaksa la aku berkawan baik sangat-sangat dengan benda ni...

okeyyyy la..aku tak mau la merepek lagi...tengah best mood ni mau buat assignment....

tiangkayuuuuuuuu.....peace yoooo...(y)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...