Wednesday, January 8, 2014

AZAM 2014

assalamualaikum...

haaaa....tak jawab dosyaaaa....hihihi

haluuuuuuu....kita bertemu kembali...wauuuu...terus ka-ching(ala macam lampu-lampu keluar tu kalau tengah berfikir..ekk??) terfikir pasal akim and stacy nyanyi lagu kembali tuuuuu...ngeeee...

naaa...baru konon mau cerita pasal azam tahun 2014 ni...uda 8 hari masuk tahun baru baru mau share azam..apa la ko ni mong..memang slowwww....opsss....memang kannn...sob..sob...

okey la okey...azam aku??banyak sebenarnya azam aku yang belum terlaksana...so,azam tahun ni aku mau laksanakan azam tahun-tahun lepas...wakakaka! serius okey.!memang mau laksanakan azam-azam yang belum terlaksana...ni la ni aku LISTkan azam yang belum terlaksana seperti di bawah :

1) mau habiskan degree cepat-cepat(padahal tahun depan baru habis..hihihi...in shaa allah)
2) mau cemerlang dalam exam(setahun 2x azam ni disamping aku..cehhh..)
3) mau kuruskan badannnnn(haaaa!yang ni penting...sebab sekarang da naik angka 6+kg...can u imagine dat??)
4) mau makan banyakkkk(ish,..mau kurus tapi mau makan banyak..apadaaaa...)
5) mau kerja sebagai mandur (yang ni mungkin beberapa tahun lagi baru tercapai......tetttt...)
6) okey lagi??apa lagi??azam tahun ni macam tiada kan?aiya...hahhaa

kamu rasa azam aku ni logik ka tak logik?ada la mungkin logik kan?tapi kebanyakan lebih kepada tak logik...orang ni berazam untuk tahun ni..yang aku ni berazam untuk long term punya untuk di capai...okeyy ka tak aku ni??hahaha

baiklah..baiklah...aku serius la ni okey....azam aku tahun ni mau dapatkan SAMSUNG S4 AKTIVE!!!...waaaa....berharga sangat azam aku kan??hahaha  yang ni sampingan ja la...yang utama ialah mau menjadi diri sendiri and move on and tak mau ingat kenangan silam...kenangan tu just jadi pengalaman ja la...penat sudah kan mau teruskan hidup based on kenangan and buat keputusan based on kenangan juga...kalau kamu pun mesti boring kan dengan hidup yang berdasarkan 100% kenangan...aku juga mau jadi yang lebih baik dari yang sebelum ni...kalau sebelum ni aku jahat, mungkin aku akan cuba jadi baikkkkk....ngeee...

okey....pada jam10.45 a.m ni bermulalah azam baru aku...so,marilah kita bersama-sama mencapai kata sepakat untuk melaksanakan azam terbaru kita...yeahhhh!!!

pesanan ini ditaja oleh MongEL sdn.bhd...

sekian..........

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...