Saturday, January 4, 2014

Cerita cartoon zaman kecik

assalamualaikum...

haluuuuu...

yeahhhh...i'm back..even do baru semalam post entry..ni nak post lagi la sebab ada cerita mesti la mau post kannnn??hihihi...

okeyyy..tengah-tengah malam ni kita cerita pasal cartoon la....semalam masa dekat library kami cerita la kononnya pasal cartoon...and then kawan aku tanya la aku suka ka tengok cartoon..aku cakap tak sukaaa...bila dia cerita pasal cartoon 'Teletubbies' aku pun excited la kononnya mau mendengar...

ni la Teletubbies....hyeeeee.....


hyeee....i'm Dipsi(green), Tinky winkie(biru), Lala(yellow), Poo(red).....


cuteeeeeeee....ngeeeee....aku baru perasannnnn....(~____~)


okey tu antara gambar dorang ni...cute-cute suara tauuuu...kalau mau lagi gambar pergi google sendiri eh...kalau mau dengar suara Youtube.com ada...wakakaaka!

okeyyy..cerita lucunya....kawan aku tanya "Mong, ko tau kan dipsi mana satu?"..dalam hati punya la kacang soalan....dengan bangganya aku berkata "dipsi kan yang warna PURPLE tu?"..dengan sekuat hati kawan aku ketawa dalam LIBRARY...why??becoz, mana ada Teletubbies warna PURPLE?!what???!!aku dengan malunya ketawa juga...ketara la sangat tak tengok cita ni padahal popular ni kartunnnn...waaaa....malu..malu...malu...rasa macam mau sembunyi muka dalam beg sekolah jaaaaa....jangan ketawa sana!stop!tutup mulut...hahahaha...

okey...ada lagi....kami cerita pasal kartun sailormoon pula ni....

sailormoon yang ini...


namanya sailormoon...alaaaa..yang kat atas ni...yang ni kawan aku tanya pula la... "Mong, sailormoon tu dia satu orang ja?"...and then aku dengan selamba cakap "ha?satu orang?bukan dorang 3 orang ka?"...kawan aku cakap lagi "mana la aku tau..aku tak tengok...."...kamu mesti tau kan??and jangan ketawa lagiiiiii!malu...malu...malu...sangat malu sudah ni....mau tau berapa orang dorang????ni dekat bawah ni.....


5 orang okeyyy...5 oranggggggg...how come la aku tak tau pasal benda ni????...short-term memory sangat-sangat!!rasa macam mau ketuk kepala berkali-kali pakai bantal...what??bantal??u must be kidding me Mong??wakakakaka....


okey kat atas ni gambar lepas dorang bertukarrrrrr......


atas ni gambar dorang semua...termasuk adik si sailormoon la ni kalau tak silap...hahahaha...and kawan and orang jahat la kot...errr....

yang atas ni gambar boipren si sailormoon la mungkin ni..alaaaaa...jangan salahkan aku la..aku memang ada sedikit short-term memory lost...hukhuk...sedih hati ini..sob..sob....

ni ja la yang kelakar sangat-sangat tadi masa dekat library...wakaka...kalau face to face lagi best ketawa dengar aku menjawab dengan yakin..hahaha

okey la...mau sambung study dulu la..aku paling suka study tengah malam sebab sunyi sepi ja boleh aku fokus,...hihihi

sekian...makaseh..makaseh...


p/s : credit to encik Google.com

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...