Wednesday, January 1, 2014

New Year 2014

assalamualaikum...

haluuuu belog...
haluuuu semua...
haluuuu dan haluuuu lagiiii...hehhee

yeahhhh da masuk 2014 daaaa....hapy ka??hapyyy??my first entry for 2014!!!


yeaaaahhhh....new year laaa.....kedebabommmmx100000...paakkx1000000...bunyi mercun kunun...hikhik...

kamu semua dan semua patut hapyyy tapi aku tak dapat nak hapyyy sangat la...masih ada paper tomorow...huhuhu bayangkan orang sibuk2 sambut new year aku sibuk2 study... sob...sob...

tapi tak pa la,...sebab semalam aku tido punya la awal...jam8 malam kotttt....and then bangun jam4.30 a.m....waauuuuu... orang sambut new year di luar mimpi...aku sambut dalam mimpi...da 2 tahun aku tak dengar bunyi bunga api di luar mimpi...asyik mau tidoooo jaaa....

tapi orang cakap...bagus la tu tak dengar...kalau dengar nanti tak kusyuk mau study...okeeeyyyy alasan yang bagus da boleh diterima akal....hik..hik...

okeyyy...d kesempatan ini aku mau mengucapkan selamat tahun baru 2014 kepada semua..semua..semua yang membaca entry ini dan juga kepada yang tak membaca entry ini....semoga kita diberikan kesempatan untuk berbuat baik pada tahun ni...jangan gaduh-gaduh...berazam la dengan azam yang ingin berjaya...be urself...semoga kita mengeratkan lagi silaturahim walau d mana saja dan bila-bila saja...jangan ada isu berkaitan kaum..jangan racists...and semua la...kita ingatkan diri kita sendiri juga..termasuk aku juga....and bla..bla..bla...


bersatu sebagai rakyat yang berfikiran matang yang penuh warna warni....faham kan maksud aku??peace kalau faham...(y)

by de way...i kena pergi dulu uolllsss...da sampai masa nak solat subuh...lepas solat study...lepas study makan...lepas makan tido...yeaahhhh azam 2014 ka ini??hahahha

baiklah semua...saya tinggalkan anda sebentar..nanti kita ketemu lagi yaa....

sekian...terima kasih....

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...