Friday, February 21, 2014

PM & I

assalamualaikum...

haluuuu guys....Mong in da houseeeeee!!!ngeeee....

so,excited sangat ni nak habiskan cerita korea ni...PM & I atau pun nama panjangnya Prime Minister and I...dia punya heroin Yoona SNSD and hero dia Lee Beom Soo...so..so..so... cuteeeee!!hihihi








haaa...yang kat atas ni yang gentlemen ja posing dia ni watak jahat dalam cerita ni..mesti kamu tau kan...ya la..dalam drama tak kan lari la watak jahat..mesti ada ja...review la mana-mana drama/movie/filem/telemovie..semua ada watak jahat atau tak berapa jahat dia kan?tak pun watak jeles sangat-sangat...hihi

mesti kamu fikir kan "ya la...best la tengok korea...tengok nanti da mula kuliah, belajar lagi mendalam ntah-ntah publish entry semua berkaitan tensen..tensen...and tensen...."..memang betul!tepat sekali!wakakaka...

kamu tunggu la nanti eh..memang btul tu..hihi So, cerita ni atau drama ni berkaitan dengan PM dorang yang kawin dengan paparazi atau wartawan la...erm aku tak tau la nak cerita macam mana tapi banyak pengajaran juga la dari cerita/drama ni yang aku dapat...antaranya, even kita ni sibuk berkali-kali ganda pun anak-anak jangan di lupa..apa dia suka, dia minat apa, ada masalah ka tidak...semua ni perlu supaya orang tak ambik kesempatan nak pecah belahkan family korang....even sebagai kawan pun jangan lupa and jangan lalai...pengingatan kepada diri sendiri juga la ni...hukhukhuk...

tapi..tapi..tapi...aku ni nama ja peminat drama korea tapi berapa ciput ja aku tau namanya...wakakaka!aku tak fanatik tapi aku kenal muka...cuma nama pelakonnya aku kurangggggg sangat nak ambik peduli..yang aku tau cerita/drama tu best ja mau tengok...maafkan aku okeyyy peminat korea yang lain..aku akan cuba usahakan stalk nama-nama pelakon dia ni..mana yang aku memang tau nama aku bagitau juga..ngeee.,...

errrrr....aku nak sambung tengok lagi la..hihi baru episod 8 kot...tak lama lagi nak habis...nanti lepas ni nak singgah-singgah blog rakan-rakan seperjuangan lagi ni...wait for me okey....

annyeong...good bye...sekiannnn....(o.O)


6 comments :

  1. same la ngan anis..tau muke dye je..nmpe susah nk ingt..hahha.. ape kate jom tgk cite makan2 plak..lets eat.. drama korea..cmfirm buat mong rase lapa jek..hihi..

    ReplyDelete
  2. hehe anis...mong memang kuat makan tapi sekarang tengah nak disiplinkan diri nak diet..apa tak..berat da nak 60kg++ kot..hihi tak pa...nanti mong ingat juga ni...cuma ambik masa je...hihi

    ReplyDelete
  3. hehehe.. same la.. anis nie bambam.. susah la nk turun..lagi2 tang pipi.. stress... huhu..

    ReplyDelete
  4. stress kann?orang asyik compare dgn dulu2...siap terus terang lagi "mong, kau da gemuk la"..aduh..terasa macam kena hempap batu besar tau...mong susah naik berat tapi bila da naik memang sangat susah nak turun...:(

    ReplyDelete
  5. @Misz Mong tau xpe mong..hadoii..stress.. tp xpe..senyum je la..hehehe...

    ReplyDelete
  6. @Anizz Annisa
    ha'ah anis...senyum ja yg kita mampu..nak kurus ambik masa..tu pun kalau bkesan..hihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...