Tuesday, March 11, 2014

Aku pun keliru

assalamualaikum...

selamat pagi semua...pagi ni aku tiada kelas so ada la masa mau klik-klik and menabung kat blog geng-geng mong..kalau korang nak aku tolong klik-klik just inform me...aku sedia membantu...hihihi

okey la...walaupun sekarang kita masih menanti berita terkini mengenai pesawat MH370, aku post juga entry baru sebab post entry baru tak semestinya aku tak berdoa...aku bangun awal tadi pun buka news aku tunggu berita terkini tapi belum ada perkembangan..tapi tak tau la kalau kat tv sebab Universe Hostel tiada tv...sedih kan??sob..sob..sob... so korang kalau ada info terbaru yang pasti share-share tau...thanks...lap u..!(0.o)

jom analisis Mong ni macam mana sebenarnya...sebab aku cakap nak analisis sebab...*adeh banyak sangat sebabnya* opssss!sorrryyyy (korang sebut sorry ni macam cara "cheon song yi" yang dekat MYFAS!wakakaka!)...okey la..aku serius okey....

aku sebenarnya suka biru...tapi kebanyakan barang aku pink...pelik ka tak pelik??undi cepat!1...2...3..!okey masa tamat..sila komen d ruang komen sekiranya mong ni normal atau tak..errr....

yuppp...serius...banyak barang aku warna pink..cadar, bantal, bantal peluk, cermin kecik, cup, tudung, mouse and lain-lain lagi...kalau orang saikologi(bantai ja eja padahal lupa!) analisis mesti ada something...kalau aku pula aku rasa diri aku memang pelik..kannnn....tsk...tsk...

nak dijadikan cerita...hari tu aku dengan kawan-kawan aku pergi la makan dekat restoran uncle kami..kalau korang nak kenal uncle kami yang ni la..yang kat bawah ni....

mesti kamu kenal kannnnn??wakakakaka! 

kami pergi makan berlima...orang yang kelima kawan kepada kawan aku merangkap kawan aku juga..(??)..nama dia Rickman..eh aku belum kenalkan kawan-kawan aku lagi kannnnn...nanti la ehh...hihihi

kami panggil rickman ni ermo...panggilan kat kampung dia...so si ermo ni kalau kamu mau tau la dia ni belajar psychology..hentam ja la ejaan dia...tsk... okey dia bagitau yang aku ni jenis yang suka memendam and then jenis yang gembira depan orang lain tapi sedih di belakang..kamu faham?maksudnya aku ni pandai sembunyikan perasaan sebenar...

tapi kamu tak dapat mau analisis kan sebab kamu tak berapa kenal dengan aku lagi....jadi berbalik kepada fav warna tadi...aku masih tak dapat jawapan kenapa aku suka warna biru tapi sebenarnya banyak item aku pink?adakah ianya melambangkan seperti apa yang kawan aku si ermo ni cakap??errrrr.....

tak pasti la pula...ngeeee...aku pun tengah mencari jawapannya sebab tu entry ni aku bagi tajuk "aku pun keliru"....jangan biarkan diri anda diselubungi mistik...suka dengar ni sebab dulu kan ada rancangan "Misteri Nusantara" tu..ngeh..ngeh...

mungkn korang boleh tolong aku cari jawapan............(0.o)

terima kasihhhh.....annyeong.... :)

4 comments :

  1. anis pon xtau jawapan sis..haha..anis pon same, suke giler warne purple..tp baju ke ape2 ke byk warne ijau.. adehh.. split or missing identity??huhuhu... pening2.. *buat tarian hawai*

    ReplyDelete
  2. @Anizz Annisa
    kan sis?xtau la pula...dual personality kot..hehe..heran betul...bila sis g tgk brg2 mesti cari warna pink...ish3...haha

    ReplyDelete
  3. SORRYYY jgk sis sbb kita pun keliru bila baca post sis yg aku pun keliru ni. XP Hahah. Rasanya sis boleh tanya kawan sis, Ermo tu bagi kasi jelas personality sis. Haa, mungkin dia boleh tolong. Ce citer dan tanya pendapat dia. XD

    ReplyDelete
  4. @Aisyaaa
    hehe..tak pa..nnti sis cari info...nak tanya dia?banyak mengelak..dia pening dengar sis membebel ja...haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...