Thursday, March 6, 2014

MICPA Talk

assalamualaikum...

selamat pagi semua..haluuuuuu!!ngegeee...

hari ni pagi ni jam10 pagi accounting program ada talk bersama MICPA yang diundang khas daripada KL..so hari ni kena pakai baju formal iaitu baju koprat...okeyy...dan aku memang tak suka pakai baju koprat...fine!demi talk ni aku kena pakai juga la kejap...tsk...

MICPA talk ni berkaitan dengan accounting field juga..melibatkan pelajar tahun 2 and 3...aku mesti la tahun 3 kan...isk...perasan tak habis nak jadi senior...wakakaka!



atas ni la gambar/logo MICPA..just in case ada yang lupa atau tak tau ka MICPA ni apa kan...sebelum ni kami pernah buat lawatan (LASBELA) ke MICPA KL kann...eh, aku lupa pula entry LASBELA PART 2 aku kan??nanana....Mong da tua...!tsk...sob..sob....

okey nanti aku buat entry pasal tu eh...tak yah tergesa-gesa ya tak??hihi Talk hari kemungkinan besar akan memberi pengiktirafan kepada accounting program dekat UMS tapi masih belum dipastikan lagi la..so kena tunggu lepas talk ni la macam mana keputusannya...

oleh kerana ada talk so dengan gumbiranya hati kawan-kawan hari ni tiada kelas pagi...kelas petang tetap adaaaaa....tahap kegembiraaaan mereka termasuk aku hanyalah sementara..beberapa jam ja pun..wakakaka!nampak sangat tak suka masuk kelas...opppssss!!

oraitt la korang-korang...*tu pun kalau ada rajin klik-klik entry ni..sob..sob..*

aku nak bersiap dulu dengan semangatnya nak pergi MICPA TALK ni...wish me supaya rajin-rajin tau..hehehe

all da best semua...chaiyok!chaiyok!fighting! (~___~)

sekian.....

2 comments :

  1. seronoknyee... :) tp xsuke pkai bju koprat..panashh.. huhu

    ReplyDelete
  2. @Anizz Annisa
    sangat betullll sis....td memang nak balik cepat ja sebab panas...da tu bkolar...kalau baju kurung mong ok sikit la...tp baju koprat memang panas..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...