Tuesday, June 24, 2014

Final exam mode ON

assalamualaikum...

hi semua...!maafkan diriku kerana nak masuk sebulan da aku abaikan belog ni..sedih...sob..sob...
aku bukan sengaja tau..aku tengah final exam sekarang so kena fokus la..takkan nak doq hadap laptop and buka belog ja kan..sory,kalau nak suru aku pilih antara belog dengan study aku akan pilih study for sure...hohoho...

so,quoted of the dayyyyyy.......ngeeee....


so, demi menghidupkan balik ke-aktif-an belog Misz Mong ni aku buat satu entry la tuk dia...shiannnn dia kan sebulan tak kena buka..ngeeee....so,aku minta maaf pada sesiapa yang ada singgah belog aku...insyaallah next week aku akan terjah belog korang..korang and korang semua....sebab besok(25/06/2014) last paper aku for this semester...so aku kena struggle la...paper besok ialah Accounting Research Method(ARM) melibatkan research...da namanya research method kan..hihihiihi...

petang semalam aku ada paper Specialized Financial Accounting(SFA)...paper ni paper ke 5 aku sebab aku ada 6 paper semester ni...so dalam sebulan ni berapa kali da aku demam/sakit...shiannnn la kawan-kawan aku jadi mangsa aku nak makan ni makan tu masa demam...da nama ragam pesakit...hoho


korang3, wish me luck okey...ni ja aku mampu cakap lagi sebab aku nak study duluuuuu.....tak banyak masa gap dia sebab petang semalam aku ada paper juga..so kena study hari ni....gudluck kat korang juga eh..!cayok2!fighting!!...yeahhhh....

tq korang...sekian....majulah belajar untuk diri sendiri... (~___~)

wassalam...

4 comments :

  1. good luck mong for exam!! chaiyok2.. :)

    ReplyDelete
  2. @Anis Adnan
    tq sisss....sorryyy lmbt replynya...mong baru abis ekjem...ok la..alhamdulillah...skrg baru ada masa sikit nak blogging...gudluck tuk sis juga!:)

    ReplyDelete
  3. @Anizz Annisa
    sis anis...tqqqq....da abis ekjem da sis...baru dpt usha blog ni..hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...