Monday, October 6, 2014

What's new here?

assalamualaikum...

ngeeee...hiiiiii.... wei soryy tau aku lama tak apdate blog..aku kan da masuk semester baru so tak buka blog pun kat hanpon...sob..sob..

apa cerita baru kat sini?eh sebelum tu aku nak ucapkkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua muslimin dan muslimat tak kira di mana anda berada..naaa..aku belanja korang gambar eh....tadaaaaa....


amacam...?banyak makan tak korang?aku just 'boleh-boleh ja la' ..maklumalah dalam program mau kuruskan lemak tersayang..hihi..so macam biasa la aku balik kampung tp hujan so aku tak ambik gambar la..sebab lain sebab kakak aku tak dapat balik sebab kerja sebab dia baru kat sana sebab tu la tak dapat cuti...sebab..sebab..sebab..dan sebab lagi...hahaha..

selain tu, baru-baru ni aku eksiden..yup...eksiden...jalan licin sebab hujan then pubbbbb! jatuh aku bawah...ya la..takkan jatuh ke atas pula kan..huhuhu... ermmm ada hikmah juga semua ni jadi...alhamdulillah aku okey tiada apa-apa..cuma aku fobia sikit la tp terpaksa lawan juga sebab takkan aku nak abaikan baby skuter aku kan...its okey...doakan yang baik-baik ja ya... :)

cerita lain....kazen aku baru lepas mendirikan masjid minggu lepas then aku bizi juga tak dapat nak ambik gambar sangat tapi ada la juga gambar beberapa ketul aku ambik..cerita yang ni aku akan buat entry pada masa lapang..hehe...

apa lagi eh??aaaaaa.....this weekkkkkkkkk...aku and family accounting aku akan cuba menakluki pundak Gunung Kinabalu..insyaallah...malu la kan orang Sabah tak naik Gunung Kinabalu..at least kalau da naik boleh da bangga jadi orang Sabah..kami akan gerak pada 11-12/10/2014..macam gambar kat bawah ni..hihi


doakan semuanya baik-baik saja okey?

ni semua ringkasan cerita aku la...nanti ada masa LAPANG aku buat entry pasal cerita aku ni..bizi mengalahkan menteri juga aku ni...opssss....bukannnnn...ni semangat nak habis study..semester ni ja aku study tengok buku..semester depan da praktikal da...weeehuuuuu....

okey la..aku tak leh nak taip panjang-panjang ni...jari aku bengkak la..tak tau la kenapa...huhu...

sorryyy tau aku jarang jejalan blog korang...wish me luck...lebiuuuu..hihi...jumpa lagi eh...

take care semua...tq...

sekian... (~___~)

2 comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...