Thursday, January 22, 2015

jadikan.....

assalamualaikum

hollaaaaaa!!(0__0)

ha?jadikan apanya?ada la ba...na tengok..keluar sudah bahasa sabahan aku..haha

ni aku mau share sikit lagu fav aku ni...apa-apa ja lagu yang dia buat memang jadi fav aku..lagu ni lama sudah kan cuma aku baru apdet belog so kiranya baru la dekat belog aku.. :P

lagu Mewangi by Akim & The Majistret..masa lagu ni keluar aku memang da hafal da melody dia cuma lirik aku selalu salah..hihi..melody lagu ni macam sangat menyentuh hati nurani aku yang teramat sensetif ni..wauuuuu...ehem..entah sejak bila la anak pakcik Li ni suka nak berjiwang-jiwang ni..(~__~)


eee...susahnya mau upload videoooo.. :( tapi tak pa..nasib dapat sudah..haha..
na lirik...bersiul-siul la kamu nanyi macam aku ni..lalalalalalaaaa...

selamanya
hati ini akan selalu memujamu
mencintaimu
seumur hidupku hanyalah padamu

waktu
dengarkanlah
selalu dekatkan ku dengannya
hingga
ku menutup mata
satukanlah hati

jadikan malam ku lebih indah
jadikan siang ku lebih terang
biarkan bungaku mewangi
selamanya

selamanya
hati ini akan selalu memujamu
mencintaimu
seumur hidupku hanyalah padamu

waktu
dengarkanlah
selalu dekatkan ku dengannya
hingga 
ku menutup mata
satukanlah hati

jadikan malam ku lebih indah
jadikan siang ku lebih terang
biarkan bungaku mewangi
selamanya(xberkali-kali.. :P)

cuba hayati lirik dia ni..ada macam something ka?hoho aku suka ni riddle..cuba la fikir okey...tapi ingat!muzik tu muzik juga..jangan lalai sudah la..okey?peringatan untuk diri sendiri juga ni.. (~__~)

okey la..aku share yang simple ja dulu..sebab aku kena susun semua gambar-gambar aku culik dari kawan-kawan aku ni..da berterabur..sebab tu tak dapat apdet aktivity aku..sedih..sob..sob...

btw...i loike gentlemen with "dimple"..macam  LSG = K2H..pepandai la kamu teka.. :P

orait dearssss...i got to go now...see u later belogku yang manis... :P

tq sudi baca entry yang merapu ni...sekian...(y)

2 comments :

  1. lama dah tak nampak miss mong mengupdate.. atau saya yang dah lama tak singgah sini? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..mmg mong yg lama xapdet sis...konon nak tumpu for final year..hehe xpa..lepas ni insyaallah mong akan rajin apdet..tgh kumpul2 gambar ni..hehe jgn risau..mong ada ja ni.. :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...