Thursday, April 20, 2017

La Soul Product Review

Assalamualaikum,

Hi!Pagi semua... :D

Maaf la aku bz sikit kalau mau update blog ni..berhabuk sudah blog!lol! Its okey..its okey..aku masih ingat jga blog ni cuma tak cukup masa mau taip panjang-panjang..*tsk..

So, aku mau cerita sikit pasal produk yang aku guna sekarang ni yang aku rasa sangat okey,sesuai dengan muka aku,kurangkan minyak muka aku sebab kalau sebelum ni minyak d muka aku boleh buat minyak masak da..lol! Okey serius sikit..ngeee...

Produk ni lama da and memang ramai da testimoni  yang produk ni sesuai dengan muka dorang..aku ni susah sikit mau percaya kan..ya la,sebelum ni kan aku da pakai macam-macam produk tapi muka aku tetap jadi teruk jga..produk ni kawan aku yang rekomenkan..mula-mula aku tak yakin..aku cakap dengan kawan aku tu muka aku ni tak boleh da terima produk chemical ni..tapi dia tak berhenti yakinkan aku yang product ni bebas chemical berbahaya,try saja dulu dia bilang..*keluar sabahan..lol!*

So far, muka aku kurang berminyak da, cuma aku tak konsisten sebab guna sepatutnya sebelum  tidur tapi aku da pakai still relaks tengok tv 2 3 jam.. (~__~) okey tak pa..abaikan ke-tidak-disiplin aku tu. So, sini aku terangkan pasal La Soul ni..

Okey aku perkenalkan apa sebenarnya La'Soul Skincare ni..

La'Saoul Skincare
- 100% diimport sepenuhnya dari KOREA & dipaternkan oleh Syarikat Malaysia iaitu SNE Marketing
- Khas untuk wanita/lelaki Asia moden yang inginkan set penjagaan wajah yang mudah & berkesan!
- Untuk permulaan boleh cuba La'Soul Set Basic ni :
     * Diamond Sleeping Mask
     * Cleansing Foam
     * Magic QQ Cream
     * With membership and free RM50 Redeem Voucher
- Produk Korea yang
     * 100% bebas daripada bahan kimia,
     * Lulus KKM,
     * Mudah,
     * Effective
     * Jimat


                                                             
                                                                     Cleansing Foam


                                                                         Magic QQ Cream


                                                          Diamond Sleeping Mask

                                                                         V Serum

Ni antara basic set La'Soul yang tengah hot sale sekarang ni. Harga memang mahal tapi jimat. Sebab kenapa jimat? Sebabnya produk ni tahan selama 3 hingga 4 bulan. Tapi tengok penggunaan korang macam mana la. Kalau jenis yang main calit sekali banyak memang tak tahan lama la. So,kena belajar berjimat. hik..hik..hik.. Setiap produk yang bagus memang tidak akan bagi kesan seminggu dua sebab perlu masa untuk baik pulih muka dari produk-produk terdahulu. So, kena banyak bersabar okey. Lagi 1, kulit kita ni tak sama. Ada yang cepat kesan dan ada yang lambat. Kalau untuk aku memang lambat sebab tu kena banyak sabar. Jangan mau cepat sangat cantik sampai tak fikir kandungan produk. Bersabar memang akan ada ganjaran. So, tunggu apa lagi?bertukar ke La'Soul.! for more info boleh contact atau dm aku dekat ig aku tau dekat @mynameiseyali:)

Thanks sudi baca..:)

wassalam.

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...